קורס די ג'יי לנוער | קורס DJ לנוער | קורס די ג'יי און ליין

קורס dj לנוער

אם גם המתבגרים שלכם נמצאים בבית בגלל אימת הקורונה ומטפסים על הקירות משעמום– למה שלא תהפכו את הלימון ללימונדה ותרשמו אותם לקורס DJ לנוער  האינטרנטי שייתן להם תעסוקה, עניין ובעיקר – אפשרות לפרנסה בעתיד. אנחנו כמובן מדברים על קורס DJ לנוער 

ורק כדי למנוע אי הבנה – תקליטן ודיג'יי זה אותו מקצוע, רק שהמילה הראשונה היא התרגום העברי של ראשי התיבות באנגלית  DJשמשמען Disc Jockey, כלומר האדם שבוחר ומנגן קטעים מוזיקליים שהוא יצר בעצמו או מוזיקה שיצרו אחרים.

 

מה לומדים בקורס די ג'יי לנוער?

בקורס דיגיי' לנוער לומדים את כל מה שנדרש כדי להיות תקליטן הודות לעובדה אחת – הקורס מלמד את כל הכלים העיוניים והמעשיים החיוניים.

למשל, תפעול ציוד הסאונד והמוזיקה רמקולים, מיקסרים, מגברים ועוד, הבנת הפעולה שלהם, אופן השימוש בהם בשילוב תוכנות המחשב המקצועיות הייעודיות ועוד.

ואל תקלו בכך ראש –מדובר לא רק במקצוע פופולרי, אלא גם בפרנסה לא רעה בכלל שרווח כלכלי בצידה. וכמובן שכיום תקליטנים הם סלב לכל דבר ועניין, כך שבפעולה אחת פשוטה (לחיצת עכבר מצדכם) הילדים שלכם יכולים להתחיל את הקריירה העתידית שלהם כבר עכשיו.

 

למי מתאים להיות תקליטן?

מקצוע התקליטן (דיגיי') מתאים לכל מישאוהב מוזיקה, יצירתיות, טכנולוגיה ואנשים, אבל גם למי שאוהב לבלות ולהיות מסמר הערב בכל מקום ובכל מסיבה.

תחשבו על השף ישראל אהרוני שכולנו מכירים – הידעתם שהוא מתקלט בשעות הפנאי כי מבחינתו תקליטנות דומה לבישול עילי?

 

תקליטנים – המוזיקאים של המאה ה-21

חשוב לזכור שתקליטן הוא מוזיקאי לכל דבר ועניין, כך שאם תמיד חלמתם שהילד שלכם יהיה פסנתרן – זו ההזדמנות שלכם להגשים את החלום בהתאמה למאה ה-21.

אמנם כלי העבודה של התקליטן כוללים מחשב, מיקסר, פטיפון וקומפקט דיסק, אבל כמו במקצועות אחרים – גם כאן כדאי להתחיל בלימודים כמה שיותר מוקדם כדי להגיע להישגים.

אז למה אתם מחכים? רשמו את ילדיכם עכשיו והבטיחו שהם יהיו מוכנים לעתיד שאחרי הקורונה.

DJSONLINE.CO.IL קורס די ג'יי און ליין – הקורס DJ האינטרנטי ה1 בישראל !

קורס די ג'יי און ליין | קורס די ג'יי אינטרנטי 1 בישראל | קורס די ג'יי לנוער | קורס די ג'יי  | קורס DJ | קורס די ג'יי באינטרנט | 

להמלצות על קורס DJ אונליין לחצו על הלינק
5/5
שלח הודעה
עוד קצת ואתה DJ! יש לך שאלה?
שלום!
וברוך הבא לקורס די ג'יי אונליין
נשמח לעזור (: